LOGO
Założenia właściciela WELD-POL pod kątem budowania tożsamości marki były jednoznaczne: projekt powinien być prosty, oddawać charakter działalności, jednocześnie pozostając charakterystycznym i wyróżniającym się na tle konkurencji.
Zastosowany w logo font przywodzi na myśl pismo techniczne. Litery są czytelne i proste, pogrubienie wzmacnia widoczność znaku, jednak aby zachować odpowiednią wagę kompozycji, wprowadzona pozioma linia przecina całą nazwę, dodając lekkości całemu projektowi. Symbol w prawej części logo wprost nawiązuje do płomienia palnika spawalniczego.
Logotyp w dolnej części kompozycji prezentuje najważniejszą wartość przedsiębiorstwa, którą WELD-POL wyróżnia się na rynku.
BARWY
Praca nad tworzeniem marki to także dobór palety kolorów, które będą spójne z charakterem i działalnością przedsiębiorstwa. Zdecydowałem się na wybór kontrastującej pary:
- klasycznego ciemnego granatu, inspirując się industrialnymi wnętrzami hal produkcyjnych,
- kontrastującego pomarańczu, odwołując się do płomienia palników spawalniczych.
Paletę barw uzupełniają kolory dodatkowe, przydatne szczególnie dla tworzenia projektów reklamowych, które wymagają użycia szerszej palety barw, aby przygotować atrakcyjne wizualnie kompozycje.
KSIĘGA ZNAKU
Aby zachować spójność materiałów promocyjnych oraz komunikacji z klientami, opracowana została także podstawowa księga znaku. Określiłem w niej zasady używania logo w druku oraz internecie, wersje barwne, monochromatyczne, fonty oraz dopuszczalne użycie na materiałach reklamowych.
KATALOG FIRMOWY
Aby zaprezentować zakres usług klientom oraz jako element wsparcia sprzedażowego podczas spotkań handlowych, przygotowany został katalog firmowy. Jest on kompleksowym zbiorem informacji o firmie, jej usługach i wartościach. Został przygotowany w formacie poziomego A5, co pozwoliło na atrakcyjną prezentację dużych zdjęć w wysokiej rozdzielczości przykuwających uwagę odbiorcy.
Gadżety reklamowe i DRUKI AKCYDENSOWE
W celach promocyjnych, takich jak na przykład udział w targach firma WEL-POL zdecydowała się na produkcję gadżetów reklamowych. Poniżej galeria zdjęć z gotowych realizacji. Całość produkcji obejmowała: wizytówki, teczki firmowe, smycze, długopisy, kubki, kalendarze, tablice produktowe oraz breloki do kluczy.