ulotka dwustronna odzież dziecięca branża odzieżowa

MODA

Stworzenie nowej marki modowej to duże wyzwanie. Projekt, który przykuwa uwagę, wyróżnia się pośród konkurencji, a jednocześnie jest wyjątkowy i interesujący. Takie zadania to dla mnie najbardziej wymagająca ale i satysfakcjonująca praca!

Przygotowanie logo „ma’lu” rozpocząłem od inspiracji naturą – marka, której charakter należało wyrazić opiera się o wysokiej jakości materiały naturalnego pochodzenia. Postanowiłem wykorzystać te cechy i wyrazić je graficznie, dlatego logo zostało wpisane w okrąg stylizowany na kwiaty bawełny rosnące na łodydze. Nazwa „ma’lu” jest konceptem klienta i została przez niego wybrana subiektywnie. Slogan „baby & kids” uzupełnia logo, jednoznacznie określając charakter marki.

BARWY

Marka modowa powinna przyciągać uwagę i wyrażać swój charakter barwami – to właśnie ta branża jak żadna inna operuje kolorami i ich połączeniami. Przygotowując paletę barw firmowych postanowiłem jako bazę zestawić ze sobą 2 kolory: lawendowy i żółtą ochrę oraz połączyć je z paletą pochodnych odcieni: jaśniejszym i ciemniejszym. W ten sposób powstała gama 6 barw firmowych, otwierająca bardzo szerokie spektrum możliwości przy dalszym projektowaniu materiałów reklamowych.

BRANDBOOK

Przygotowując komunikację wizualną marki „ma’lu” zadbałem także o bezpieczeństwo i spójność komunikacji, zapisując określone zasady tworzenia materiałów marketingowych, standaryzując kolory marki i używane czcionki oraz dozwolone sposoby wykorzystania logotypu w mediach. Całość założeń ujęta została w formie czytelnego Brandbook’a.

DRUKI AKCYDENSOWE

Marka „ma’lu”, chcą aktywnie docierać do klienta prowadzi działania promocyjne na międzynarodowych targach i imprezach branżowych. Jako podstawową formę komunikacji wykorzystuje ulotki reklamowe, które zostały przygotowane w 3 wersjach językowych: polskiej, niemieckiej i chorwackiej. Ponadto produkty znakowane są estetyczną etykietą, a całość pakowana w personalizowane opakowania prezentowe.

SESJA FOTOGRAFICZNA

Projektowanie materiałów reklamowych dla marki odzieżowej wymagało także organizacji sesji fotograficznej odzieży i akcesoriów. Wykonane zdjęcia zostały wykorzystane przy materiałach drukowanych, projektowaniu nowej strony www oraz w na profilach marki w mediach społecznościowych.